Gaat Sharon Gesthuizen nu nog kritische vragen stellen aan de minister?

De primeur van de antwoorden van Minister van Justitie & Veiligheid was als eerste  gepubliceerd op de weblog O.D.B.ned 
O.D.B.ned heeft mevr. Sharon Gesthuizen vragen gesteld onder/anderen wanneer de minister de vragen van de SP gaat  beantwoorden. Inmiddels weten we wat de antwoorden inhouden. Tevens heb ik  opnieuw een berichtje gestuurd op 22 juni 2011 naar de hr M.Nispen de woordvoerder van S.Gesthuizen en ik vraag hem het volgende
TO:
 
Nispen van M.
Wednesday, 22 June 2011 11:53 AM
Geachte heer van Nispen, Hartelijk dank voor uw e-mail bericht en bijlage, betreft de antwoorden van de Minister van Veiligheid & Justitie de heer I. Opstelten. Ik vind het jammer dat ik geen persoonlijk e-mail bericht van mevrouw Sharon Gesthuizen toe gestuurd heeft gekregen.
Nu de vragen beantwoord zijn door de Minister, worden er door mevrouw Sharon Gesthuizen mogelijk nog vragen gesteld betreffende de antwoorden van de minister?
Zo ja wilt u dan zo vriendelijk zijn als SP-Tweede Kamerfractie medewerker mij dan op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen in deze briefwisseling.
Met vriendelijke groet,

J.Buitendam

Een verontruste burger des vaderlands

Ps.
Tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen van de heer M. Nispen SP-Tweede Kamerfractie medewerker.
Word vervolgd
Nispen van M. <m.vnispen@tweedekamer.nl>
________________________________________________________________
Geef een reactie

