ODBned:Het stasi achtige politie korps van Welten

Pedo-korps Welten: fuck the police!”

Onrechtmatige arrestaties pure intermidatie

Wanner gaat het gebeuren dat mensen bij arrestatie gaan verdwijnen?

Word dit werkelijkheid in de toekomst

Een verslag gemaakt door Journalist Kat.

De beheerder van de weblog O.D.B.ned  reageerd als volgt op het filmverslag

Pedo-korps Welten: fuck the police!”

Mr Kat jij hebt mazzel jij bent niet indienst van dit zieke en verdorven instituut dat de gemeente Amsterdam in werkelijkheid is.
Ik zie vergelijkenissen, wat betreft mijn eigen afschuwelijke ervaringen met de Gemeente Amsterdam. Men heeft er de hand van om integere mensen op een creatieve manier vals te beschuldigen. Men maakt mensen kapot.

Psychiaters gebruiken “zij“ om te proberen je een bepaalde psychische status te geven zodat ze meer gronden hebben voor ontslag.`En voor jou zijn dat ongetwijfelt dan weer andere redenen om tegen je te gebruiken.

Valse beschuldigingen.
En voor mij niet zonder ernstige conseqenties.
Na 18 dienstjaren werd ik vals beschuldigd van bedreiging. Ik heb dat niet op me laten zitten toendertijd en ben mij toen gaan verdedigen.

Ik werd vals beschuldig en zou mijn baan, mijn inkomen daar door verliezen en volgens de burgemeester die mij voor de eerste zitting nog moest beginnen ontsloeg, kwam ik ook niet meer in aanmerking voor een uitkering.

Deze zaak van de gemeente Amsterdam die mij via een komplot vals beschuldigde, heeft 7 jaren geduurd.

Zeven jaren te lang omdat het bewijs er was dat er met mij niets aan de hand was.

Maar dat bewijs werd volledig genegeerd

door de directie van de gem. Waterleidingen,de hoor en wederhoor commisie op het Stadhuis, en zelfs de rechtbank deed dat op de Parnassusweg te Amsterdam.

Politie die geen procesverbaal opneemt in opdracht van de Gem. Waterleidingen

Ook de politie heeft zijn aandeel gehad in mijn geschiedenis bij de gemeente Amsterdam. Die heeft er namelijk voorgezorgd dat een procesverbaal niet van de grond kwam in opdracht van de Gem. Waterleidingen. Daarmee hebben ze kunnen voorkomen dat er een enorme beerput geopend werd.

Het zijn daarom dan ook een stelletje zwijnen bij elkaar, en dat is nog veelte netjes uitgedrukt.

Jou gedrevenheid in waarheidsvinding, en met name het bloodstellen van de foute overheid. Geeft mij de kracht om de ellende een plaats te geven. Ik wil dus hiermee zeggen!! ga door met het goede werk waar je mee bezig bent.

_________________________________________________________________

Geef een reactie

