Breaking: O.D.B.ned wederom geen bericht ontvangen PVDA, rede om weer een brief naar voorzitter Ploumen te zenden

Aan de partij voorzitter van de PVDA

Geachte mevrouw Ploumen,

Ik  wil u via een e-mail er aan herrinderen dat ik 25 augustus per e-mail aan u gevraagd heeft waarom ik nog geen enkele reactie van de PVDA gekregen heb op mijn 2 onderwerpen die ik aan u heb gericht begin vorige maand augustus. Ik wil er nog wel een derde onderwerp aan toevoegen. Namelijk de moslim gemeenschap in Nederland.

Dat is al weer lange tijd de grootste en belangrijkste aanhang van de PVDA. U ben in de loop der jaren druk in de weer geweest om de moslim gemeenschap binnen te halen bij u partij. Reden omdat de Nederlandse arbeiders al weer jaren geleden de partij de rug toe keerde. Om de partij voort te laten bestaan heeft u doen besluiten voor een minderheids-groep te kiezen.

Wat ook inhoud dat u zich moet realiseren dat moslims een eigen wet hebben. Wat betekend dat de Europese de Nederlandse wetgeving gedoogd word min of meer. Nu heb ik u gevraagd om nu eens die zaak betreffende top ambtenaar J.Demmink heel goed uit te gaan zoeken, het gaat waarschijnlijk om seks met minderjarigen dat is de aanklacht, maar nog niet behandeld is.

Dit onderwerp leeft in het land en het speelt al heel lang. Het is meerdere malen besproken in actualiteitsprogramma op de TV. Ik haal dit aan omdat u partij pro islam is, en zoals u weet hanteren vele hun eigen wet als het erop aan komt.

Een wet waar u blijkbaar ook niet tegen bent.

Laatst stond er een artikel in de krant dat een Libische man zijn dochters de keel had doorgesneden omdat ze verkracht waren en de schande die daardoor is veroorzaakt betekende dat deze kinderen dood moesten.

Ik betrek u achterban er bij om rede, dat een ambtenaar  beschuldigd word van seks met minderjarigen. En deze aanhang de PVDA het niet in dank zal afnemen als u dit toelaat om die aanklachten niet te onderzoeken. U weet inmiddels wat men met mensen doet die een sexmisdaad plegen.
En nu over die Ambtenaar gesproken.
Tot dusverre is er naar deze man zijn wandelgangen geen serieus onderzoek gedaan. Laat staan dat hij ontheven is van zijn taak zolang het onderzoek loopt. U geeft hier mee blijk dat u er geen probleem mee heeft dat deze ambtenaar die een voorbeeld functie heeft, seks met minderjarigen kinderen te hebben.
Want anders zou u wel alles in het werk stellen om de aanklachten te onderzoeken op waarheid. Om de schande en de schijn het in de hand werken van een voedingsbodem te doen voorkomen. Want als de politiek dit geen probleem vind dan zullen er in de maatschappij excessen gaan ontstaan.
En dan word het een jungle dan glijden we werkelijk af naar de bodem.
Zoals u weet is JL. een PVDA bestuurder in het land beschuldigd van pedofilie. In Amsterdam is een zaak actueel wat mogelijk de grootste pedofiele zaak van Nederland is. Het loopt uit de hand, als de politiek de overheid, mensen in dienst heeft met een pedogeaardheid die het toelaat dat een ambtenaar met een topfunctie seks mag hebben met minderjarigen. En het toelaat dat de aanklachten tot dus verre in de doofpot zijn gestopt. Dit is voor de slachtoffers niet te verteren lijkt mij.
Dus hoe kan u nu niet reageren als PVDA op het feit dat ik aan u vraag om die slepende zaak van aanklachten tegen deze ambtenaar nu eens voor altijd te doen oplossen. Dat is voor alle partijen het beste. Ik vraag het u. Wat moet u achterban hier van denken als men weet dat u zelfs geen enkele berichtgeving terug stuurt naar mij over het onderwerp seks met minderjarigen. En dat u niet ingrijpt als partij. Het is naar mij mening zelfs u plicht als burger en zeker als partijvoorzitter.
Mag ik van u vernemen,
met vriendelijke groet.
J.Buitendam
Een verontruste burger des Nederland.
________________________________________________________________
Geef een reactie

