O.D.B.ned vraagt AMNESTY NL. status behandeling H.Baybasin

Zondag 27 mei 2012

Geachte medewerker(s) van Amnesty.nl

Zondag 13 mei 2012 J.l. heb ik via uw e-mailadres u een bericht geschreven het is nu inmiddels 27 mei we zijn een paar weken verder,en heb zinsdien nog geen bericht van u ontvangen. Graag zou ik van u willen weten wat de status is van mijn verzoek aan u om de zaak Huseyin Baybasin te behandelen.

Mag ik van u vernemen.

Met vriendelijke groet J.Buitendam

P.S. Het bericht van 10 mei wat ik u heb toegezonden mocht u het niet hebben ontvangen staat hier onder zodat u het bericht alsnog kunt lezen.


 

Zondag 13 mei 2012

Geachte medewerker(s) van Amnesty.nl

Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen.

Het gaat om een persoon die een levenslange gevangenis straf heeft gekregen in Nederland. Na een lang proces werd hij op 30 juli 2002 door het Hof Den Bosch veroordeeld tot levenslang. Een omstreden proces want valse telefoon taps bleek genoeg bewijs voor een vonnis van levenslang.

https://onrecht.wordpress.com heeft op zijn weblog in het verleden aandacht aan deze zaak besteed. Graag wil ik u verwijzen naar deze weblog om het artikel te lezen. Ook kunt u een uitzending bekijken die in het verleden is uitgezonden door de VPRO u ziet een gesprek met de advocaat A.van der Plas over haar cliënt Huseyin Baybasin.

Plak in uw browser https://onrecht.wordpress.com/2011/11/03/valse-telefoon-taps-is-genoeg-bewijs-voor-vonnis-levenslang-in-nederland/

 Huseyin Baybasin

Het mag toch niet zo zijn dat een persoon onschuldig een levenslange gevangenis straf moet uit zitten door een omstreden uitspraak van een rechtbank. Mijn vraag aan u,- wilt u deze zaak bestuderen en behandelen.

Met vriendelijke groet,

Redactie

Onrechtdatabankbureau.nedned

Geef een reactie

