ME bleef maar door slaan!

De rellen in Geldermalsen liepen afgelopen woensdagavond voor makelaar Saskia van Kessel (39) en haar vriend Sjors Nikkels (26) uit op een afschuwelijk drama. Het duo viel ten prooi aan extreem gewelddadig politieoptreden. Saskia ligt zwaargewond in het ziekenhuis. In een exclusief interview met De Telegraaf kijkt haar vriend terug op angstaanjagende momenten, pal voor hun voordeur.

„Ik stond machteloos toen de ME met wapenstokken op mijn vriendin insloeg. Ik schreeuwde tegen de agenten dat ze moesten stoppen, dat Saskia erg ziek is. Maar de agenten bleven maar doorgaan. Ik was ontzettend bang dat ze haar zouden doodslaan.” Volledig van de kaart kijkt Sjors Nikkels terug op het bizarre optreden door leden van de Mobiele Eenheid waarbij zijn vriendin, makelaar Saskia van Kessel, woensdagavond in Geldermalsen door politieagenten finaal in elkaar werd geslagen en zwaargewond raakte.

Saskia, die lijdt aan een ernstige vaatziekte, en haar partner werden uren na de rellen pal voor hun woning belaagd door twaalf tot vijftien ME’ers die het stel met hun wapenstokken aftuigden en tegen de grond beukten. In een ziekenhuis is later geconstateerd dat Saskia door de zware klappen op haar hoofd een hersenbloeding opliep. Vanwege haar ziekte is nog onduidelijk wat de vooruitzichten zijn.

Geef een reactie

