Gepke de Leef bericht in het kort haar schrijnende situatie.

photo gepke van leef

Verblijf momenteel in Zorginstelling van Zorgbalans Haarlem, wachtend op operaties aan beide benen. Operaties nog steeds niet mogelijk door eerdere 20013-2015 belemmering medische zorg door politie B&W Haarlemmermeer.( Te gevaarlijk kans op verlies/amputatie van benen.)

Maar moet binnenkort instelling verlaten. Omdat de eigenbijdrage CAK en verzekering meer is als WAZ inkomsten waar beslag op ligt door deurwaarder de Best Hoofddorp. Voor boetes wildplassen en valse aangiften tegen mij door Lieta de Bruin en politie/B&W Haarlemmermeer.

Kom dus binnenkort weer met rolstoel op straat/voor politiebureau Hoofddorp. Want zolang die niets met mijn gedane aangiften doet, sta ik met mijn rug tegen de muur. Dit is niet alleen mijn probleem maar voor duizenden Nederlands ingezetenen. We gaan dus middeleeuwse taferelen krijgen met gewonde mensen op de straten.

Lees haar story verder klik op, https://onrecht.wordpress.com/2015/01/06/gepke-de-leef-strijd-voor-gerechtigheid-tegen-de-almachtige-foute-overheid/

Geef een reactie

