Racisten op de werkvloer werden getolereerd door de christelijke met macht binnen de Gemeente Waterleidingen van Amsterdam.

logo adam
Corrupt laf en Meedogenloos

1996 ambtenarij Amsterdam. Personeelsleden van een afdeling waren joden haters er werd gedreigt gepest. De overheid deed niets .Wat ze wel deden het ontslaan van de ambtenaar die zijn ongenoegen over de bizarre ontwikkelingen melde aan het gezag.

Nu vandaag de dag  6 Juni 2016 d is het heel actueel.  Rasisme, bedreigingen op het werk, pesten noem het maar op. Zelfs de mond van de overheid loopt er- nu -heden -van over,- dat het moet stoppen!! De vraag is of ze het ook menen?

In 1996 werd ik bedreigd door een ambtenaar. Die beschermt werd door de gemeente Amsterdam.  Het heeft na 17jaar werken als ambtenaar mijn baan gekost omdat ik het rasisme en de doodsbedreigingen kenbaar maakte  aan de directie en persooneelszaken  (P&O) Gemeente Amsterdam.

Joden en moslim haters binnen GW

Ik werkte in een van de magazijnen op de Van Hallstraat. Daar kreeg ik op een geven moment een probleem met een “collega”. Hij bedreigde mij opeens uit het niets, hij was in mijn ogen een vaag figuur, hij was meer afwezig dan dat hij werkte, regelmatig ziek thuis, en hij gedroeg zich als een racist op onder/andere  de werkplek.

Joden waren volgens “hem die ambtenaar” niet vergast tijdens de tweede wereld oorlog was zijn verhaal, en van buitenlanders moest hij niets hebben. Hij maakte vaak kenbaar dat hij joden en buitenlanders haten. En dat hij een fan van Hiltler was.

Ik heb hem meerdere malen gezegd dat ik dit niet wilde horen, ik wilde niet geconfronteerd worden met zijn racistische uitspraken. Hij beïnvloedde de andere medewerkers er mee. Ook heb ik dit meerder malen aangekaart bij mijn chef maar die schoof de klachten tegen die ambtenaar in de la van zijn bureau.

Later In 1996 bedreigde die ambtenaar mij met de dood, en vertelde daarbij dat hij mijn woning in de brand zou gaan steken als ik sliep. Ik nam dit dreigement heel serieus. Te meer hij wel eens eerder burgers had mishandeld op straat volgens zijn zeggen in werktijd.

Hij kwam er heel goed van af, want 1 persoon die hij had mishandeld, had een aanklacht ingediend bij de Gemeente Waterleidingen Amsterdam maar ondanks die klacht van mishandeling  mocht hij gewoon indienst blijven. H.Dijkman hoofd distributie had hem een waarschuwing gegeven. H. Dijkman beschermde hem bleek later.

Medewerkers op de werkplek van de Gemeente Waterleidingen Amsterdam die racistisch en joden haters zijn.

Hem werd de hand boven het hoofd gehouden leek wel. Ik ben na dit incident van de doodsbedreiging naar P&O gestapt maar die nam stelling tegen mij: ik was verbijsterd.  Het voelde of ik een paria was, een klokkenluider. Ik had recht van spreken om dit te melden.

Deze houding die de Gemeente Waterleiding Amsterdam aannam was schokkend.Was hun houding van verraad ten aanzien van de Joodse bevolking tijdens WO II dan ongewijzigd gebleven heden ten dagen?

De corrupte Amsterdamse politie

Politie en Gemeente Amsterdam speelde onder een hoedje.

Ik ben toen naar de politie gegaan en heb een aanklacht in- gediend. Later wilde een advocaat het proces-verbaal inzien op het politiebureau. Het inzien van het proces-verbaal heeft de politie steeds gefrustreerd.

Na een paar maanden van steeds maar naar dat politie bureau gaan, en elke keer vragen om het proces-verbaal, konden ze uiteindelijk er niet onderuit omdat document in te laten zien. Nu een advocaat zich er mee bezig houd.

Mijn advocaat vertelde dat het een document was en geen proces-verbaal:

Er was dus geen officiële klacht van gemaakt door de politie.

Ook vertelde de advocaat dat er in het document op verschillende plaatsen was gekrast. Onder andere de naam van de dienst doende politie agent die dit document had opgesteld was doorgekrast.

De politie stelde vast in dat document dat het een en ander was voor gevallen op het werk. De Gem.Waterleidingen P&O heeft daarop gereageerd met het bericht dat er niets was voorgevallen. Ze hadden telefonisch contact hierover gehad.

Advocaat 1- 300 gulden per uur      

Aangezien ik geen steun kreeg van P&O had ik een probleem, ik kon niet meer terug naar het magazijn: mijn collega`s waren kwaad geworden toen ze hadden vernomen dat ik naar de politie was gegaan, aldus P&O.

Als ze kwaad waren geworden, wat P&O beweerde, moet gezegt worden dat P&O bedriegt manipuleerd dus gewoon  odinair tuig is. En in staat is deze afdeling tegen mij op te zetten. Om de duistere praktijken te bedekken met de criminele sluier. Omdat daar dingen gebeurde in het magazijn die het daglicht niet konden verdragen. Ze wilde natuurlijk niet dat bepaalde personen onder druk gebracht werden op de afdeling  en bijvoorbeeld ook de baas van afd distributie Dijkman.

Dijkman zat niet te wachten op een medewerker die onrust bracht op de afdeling. Omdat ik 1 van de duistere medewerkers aanklaagde voor persoonlijke doodsbedreiging op de werkvloer. En natuurlijk ook bij P&O om te voorkomen dat ze zelf grote problemen zouden krijgen. Ze wisten veel van deze medewerker en beschermde hem.En er werd daar nogal eens  gestolen, daarom werd er waarschijnlijk zo gereageerd. Door GW en later de gem Amsterdam.  Deze medewerker waar het omgaat weet te veel van medewerker(s) met leidinggevende functies. Dat drong later tot mij door.  

Hoofd verantwoordelijke die een begin maakte aan dit  complot zijn 

Gemeente Waterleidingen Hoofd P&O De Jong E. Ankersmit S. Joon F.Smit…….. Hoofd Afd distributie Dijkman  Hoofd algemene zaken Hendriks later directeur Gast ,en vervangend directeur Apers…..

Geef een reactie

