Ad van Rooij “luid de klok” voor wat alle inwoners aangaat in Nederland en de hele wereld.

Alarm U wordt Vergiftigd!

Ing. Ad van Rooij is al vele jaren een misstand op het spoor die wat hem betreft uitgeroepen mag worden tot het schandaal van de eeuw. Weinigen willen hem geloven, sommigen verklaren hem zelfs voor gek. Deze heer is vele jaren aan het strijden voor de Nederlandse burgers. Bekijk deze video’s nu eens voor u eigen bestwil. En luistert u aandachtig wat deze heer te vertellen heeft.

Zie hoe ‘klokkenluider’ Ing. Ad van Rooij stapje voor stapje kapot wordt gemaakt i.v.m. zijn strijd voor een schoon, gezond en rechtvaardig Nederland. Zie ook het bewijs dat zwaar chemisch afval wordt gedumpt in hout.

“Deze zaak” die Ing. Ad van Rooij openbaar heeft gemaakt, is het zoveelste bewijs dat de rechtstaat Nederland niet bestaat.

En het word steeds duidelijker transparanter door de jaren heen dat mensen, rechtzoekende in een persoonlijke situatie en rechtzoekende die strijden voor het belang van de bevolking door de Staat der Nederlanden systematisch afgebrand worden.

Als je te maken krijgt met lokale overheden, politie, rechters, OM en regering dan valt het kwartje en weet je uiteindelijk waar je mee te maken hebt. Het is met elkaar 1 grote georganiseerde Gang.

Burgers die eerder hun verhaal ervaringen annonceren op de weblog onrechtdatabankbureau.ned zullen gelijkenissen aantreffen betreffende het behandelen of juist niet behandelen van een zaak door de overheid. In alle twee gevallen trek je aan het kortste eind.

Het is voor u van belang deze 2 videos aandachtig te beluisteren.
Met deze 2de video verteld de heer Ad van Rooij waar het om te doen is.

Na het kijken van de video scroll dan even na beneden lees de reactie en geef uw commentaar.Odbned

9 gedachtes over “Ad van Rooij “luid de klok” voor wat alle inwoners aangaat in Nederland en de hele wereld.

  1. Het pak in genaaid is het gepeupel.
    Waar Northolt IRT commissie chanteert ,doet Vrakking dat met de tweede kamer.
    Ongehoord zit Dijkhoff niet te luisteren.
    2 minuten later vind hij een andere anarchie (dan waar de VVD is begonnen en doorgegaan ) ongehoord.
    Waar hij de poten onder de democratie /Rechtsstaat zaagt , rijdt hij het liefst die andere anarchisten over hun poten heen.
    Zo’n man heeft geen gezag meer ,en moet die dan ook niet uitdragen. Trouwens een beetje onkies ook van de NOS ,of diende dat voor bewijs?
    Waar van de Steur dus die doofpot nog steeds niet open doet ,kan hij beter nog een colaatje nemen om op te peppen.
    Ambtenaren gaan vrij uit. Niet dus . Ich habe es nicht gewüsst of Befehl ist Befehl gaat in een dictatuur niet op.
    Zo anderen die obstructie plegen zoals de onafhankelijke rechters ,advocaten ,deurwaarders ,notarissen ,uit die pot , ook niet.
    Voor dat de Koning ,gegund , uitwijkt naar Argentinië ,met Kerst , svp geen boodschap opnemen ,in de mensen een welbehagen ,of anders ingrijpen.
    Dan zie ik de VVD voorzitter niet .
    De Minister van Binnenlandse Zaken niet ,terwijl er Staats Rechtelijk nog al wat mis is.
    Na FIFA, kan Mark natuurlijk geen voorzitter van Europa worden.
    PVDA weinig piëteit met Ien Dales / Duisenberg /van Traa /Vredeling etc.
    D’66 vergeet al haar rechters maar even voor gemak.
    CDA ,Hirsch Ballin , Spies , Mirjam van het Veld , Brinkman .
    Het OM is in het pak genaaid ,dat wil zeggen morsdood ,en een zeemansgraf.!

  2. Vrijheid ,gelijkheid en broederschap
    Uit volle borst wordt er meegezongen ,ook door leden van ons kabinet.
    De dag der overwinning is aangebroken.
    Tegen ons (al tien tallen jaren ) het bloedige vaandel van de tirannie gehesen
    Wat wil deze horde slaven (van de dictators )bestaande uit (beëdigde ) verraders ?
    Voor wie zijn deze walgelijke ketenen?
    Wat een (jaren lang ) belediging!!!!!!!!!
    Welke middelen moeten wij uitoefenen ?, van de groepen die de dienst uitmaken.
    Huurtroepen ,verdorven ,(perverse ) despoten zouden ( zijn ) de meesten van ons lot worden (al jaren geworden )
    Hoort, zegt het voort

  3. Waar rechten ontbreken regeert gajes.
    Aldus Hoogleraar Staatsrecht Degenkamp
    Afgedwongen excuses zijn waardeloos ,aldus de rijdende rechter.
    Maar ja ,als je gajes dus schorem gaat noemen heet dat dat smaad?
    Plasterk wil een wet maken die stelt dat iedere Nederlander rechten heeft ,er zijn dan ook velen vogelvrij verklaart. Geen rechten ,geen plichten (belastingen bijv. )
    ING heeft ongeoorloofde Staatsschuld afgedwongen .
    !0 jaar geleden kwam ik er al achter dat Nationale Nederlanden dat al had.
    Rechter reageert niet ,zo de politiek.
    Rechter stelt nu bij OAD dat de curator alleen mag handelen.
    Maar ja de Staat is wel weer verantwoordelijk voor het recht.
    Alleen je weet niet wie de Staat is.
    Koning ,Keizer , in de maling genomen worden wij allemaal.

  4. Bedankt voor het medeleven ,medelijden behoeft niet.
    Tweede video wederom bekeken.
    Inderdaad mijn bevindingen al uit de jaren 80.
    Gezien Kok en lubbers tegenwoordig op andere tijden nog steeds actueel . Aan het eind raakte Lubbers verward ,hij was zijn macht kwijt ,maar wist niet meer waarom.
    Kok heeft ernstige fouten gemaakt Staatsrechtelijk, constitutioneel , 2-2-2 /Sebrenica . Blom geschreven , ds. ter Linden gebeld ,gaf mij gelijk ,maar ik moest bij Kok zijn (oa heel veel criminelen in de kerk )
    200 jaar feest ,was natuurlijk geen feest ,die lichaamstaal zag je wel.
    Ik wil alleen reageren als dat te pas komt ,immers de verraders zitten overal ,en die moet je niet wijzer gaan maken.
    Bij de Vilder (overleden ) is er een verbond opgericht dan kan je weten wie wel in is voor een geintje.
    Bij Gus Zoutendijk (overleden VVD , Delta Lloyd ) ging kijken middels de vele procedures welke advocaat wel in was voor deze geintjes ,en maakten ze rechter weer door een ander , minister van Justitie . Bij het NIOD keek hij wie er wel fout waren geweest ,waren dus ook wel in. Hij moest opstappen omdat er fijntjes werd gezegd dat hij zich bemoeide met de eerste maar ook met de tweede kamer , ( zo met rechters en justitie ) Daarom weg met die eerste kamer ,maar ook met de tweede kamer!!!!!
    Partijen hebben toch geen identiteit . Er bestaan geen arbeiders ,christenen ,liberalen meer.
    Maak links/links links ,midden ,rechts ,rechts rechts . De kieswijzer zegt precies waar je echt staat ,en niet met de waan van de dag. geen mannetjes ,partij belangen ,baronneen etc.
    Heus ik ben geen Wereld verbeteraar , maar het kan beter.
    Ik kom nog terug op de video.
    Ik verwacht wel dat journalisten , politici dit wel oppikken ,want een paar mensen kunnen dit niet voor elkaar krijgen . Ik denk wel altijd het was maar een klein steentje die de reus deed vellen . Uiteindelijk hebben ook veel gewone mensen veel voor elkaar gekregen in goed en kwaad.
    Prof. Tak ( hoogleraar ) vroeg ik eens mij te helpen. Omdat de mentaliteit nog steeds niet goed was kon hij dat niet . Het kwam er op neer dat ik die mentaliteit dus maar moest gaan veranderen . Nou ja daar ben ik dan mee bezig ,maar een flapdrol is hij wel.
    Dagblad Trouw was ontrouw ,terwijl veel verzetsmensen juist communisten (febr. staking ) en AR /gereformeerden waren.
    Daarom valt het mij zo tegen van de fam >Donner ,Piet Bukman en Piet Boukema zo jan de koning etc dat zij vergeten zijn wat zij niet moesten vergeten. Maar ja ze staan eens voor de Aller Hoogste Rechter met hun referentie kader. Aantjes was toch iets anders.
    De lieve mevrouw Bukman zei nog de laatste dag in Voorschoten ,(als klant net zoals de Koning /mevrouw Dupuis ) Meneer van Groen U LAAT U NIET OP UW KOP ZITTEN , HOOR ! , terwijl haar man en Jan in het kabinet zaten die de familie van Groen déporteerden. (met Zoutendijk /Korthals Altes ,Lubbers etc )

  5. Als u de eerste video heeft bekeken moet u zeker de 2de ook bekijken. En luister wat hij zegt over de familie Donner bijvoorbeeld. De puzzel is compleet.
    Heeft u nog wat te melden op het geen wat Ad van Rooij in de eerste video kenbaar maakt. Het is behoorlijk heftig zijn ervaringen met de Overheid. Ik hoor graag uw reactie.

    De 2de video is nog veel heftiger je weet niet wat je hoort. Het bevestigd naar mijn mening ook uw bevindingen. Betreffende de Rechtstaat wat met het rechtsleger op oorlogspad is tegen mensen die klokkenluiders zijn of mensen die voor hun recht op komen. Het gaat om informatie van een paar jaar terug maar het is natuurlijk zo actueel als het maar kan.

    Ik begrijp helemaal hoe u behandeld bent door Nederland. Dat het een persoonlijk drama is voor u en uw familie. Geloof mij maar vele mensen kunnen vaak de negatieve informatie niet bevatten. En dat is nu precies het vuile spelletje wat men speelt met burgers. Ze spelen het zo smerig dat vrienden zelfs familie en kennissen je bevindingen, “ervaringen” over de overheid door de jaren heen soms ongeloofwaardig gaan vinden. Je moet heel erg oppassen voor dit valluik.
    En van je eigen waarheid uit blijven gaan. Mensen die zolang vechten tegen dit monster moet je hoog hebben zitten wegens hun rechtsgevoel en hun doorzetting vermogen naar waarheidsvinding. Dat dwingt respect af.

    Het feit dat u regelmatig via uw commentaar informatie verstrekt op deze weblog en ook andere mensen die een conflict hebben met de overheid en hun ervaringen op deze weblog zetten zie je overeenkomsten betreffende de tactiek die overheid gebruikt tegen burgers die voor hun recht op komen. En dat is belangrijk omdat te weten.

    En ook waar de heer Van Rooij zo veel jaren mee bezig is. En zoveel jaren net als u knokt gaat dit keer iedere burger in Nederland aan, en zelfs wereld wijd. Maar de info die ik op de weblog heb gezet van de heer van Rooij die zijn nek zoveel jaren heeft uitgestoken voor de burgers van Nederland krijgt veel te weinig aandacht. Men leest de kop van het bericht. Maar kijken niet naar de zo belangrijke video’s.

    Tot op heden staat de teller van afgespeelde video’s op mijn weblog op nul. Het is voor mij een teken dat velen Nederlanders monddood zijn gemaakt door het systeem. Dat is erg verontrustend. Velen onder de bevolking zijn te veel met hun zelf bezig. Er is geen eenheid en dat maakt tegelijkertijd de Nederlander zijn positie zwak. Maar dat ziet de bevolking niet. ODBned.

  6. Joop van der Reijden (Staatssecretaris 1982-1986 ) zei altijd kijk naar wie de MACHT heeft.
    Wederom heb ik video 1 bekeken ,en ben het dan ook volkomen mee eens wat Ad vertelt.
    Maar dat wetende moet je zaken anders gaan benaderen ,want zoals ik al vele malen heb verteld : wij leven niet in een democratie zo in een Rechtsstaat.
    Dit schrijven van mij allemaal is geen hobby ,maar noodzaak om uiteindelijk mijn Recht en geld te krijgen.
    Niet alleen het OM speelt eigen rechtertje maar ook gemeentes ,deurwaarders, notarissen ,advocaten ,politieke partijen , noem maar op.
    Zo ben ik al 13 jaar erfgenaam van een oom ,en 12 jaar van een tante ,die beiden kinderloos waren. Nou ik heb nog geen papier gezien ,ik ben nog steeds geen erfgenaam ,maar wel belasting betaald.
    De dood van mijn oom , waarvan een wilsonbekwame verklaring ,valse getuigenis , is opgemaakt ,wat nu net bij euthanasie moord betekend ,komt maar niet bij OM voor een art 12 procedure.
    Politie ,OM ,rechters werken niet mee aan een onderzoek ,zo dit strafbaar te stellen.
    In andere zaken ben ik naar Hof van Rechten van de Mens geweest , plegen Nederlandse ambtenaren obstructie ,en verloopt zodoende .
    Bijkomstigheid is nog dat je uitgeprocedeerd moet zijn in Nederland.
    Zit ik bij de Hoge Raad der Nederlanden, later voor belasting zaken (die collaboreren met de dictatuur) , pleegt Weekers ernstige obstructie ,liegt en bedriegt , stellen zij rustig niet ontvankelijk .
    Ja Weekers moest opstappen ,maar Wiebes gaat gewoon door.
    Dan moeten ministers wel eens aftreden ,terwijl dat een geheel andere reden is dan wordt aangenomen (1989 was geen reiskosten forfait ,maar corruptie )Toch blijven veel politici door regeren. Korthals als advocaat /minister van Staat ,Ed Nijpels ,kadaster, deurwaarders ,E Brinkman ,bouw ,Hirsch Ballin RvS ,zo Sorgdrager ,Voorhoeve (kamer verkeerd voorgelicht 1989 )de Grave, Zalm ,banken ,Korthals ,deurwaarders ,Kamp,Spies Verhagen , Peper noem maar op.(Dijkstal ,Zoutendijk, overleden )
    Moraal van het verhaal je kan 5 mappen met van alles en nog wat hebben ,tientallen rechters wraken ,17 000 advocaten inschakelen ,Als je ze kan krijgen ,net zoals in mijn geval notarissen, de macht pleegt een paar etentjes en het is geregeld. Dus schep je niet dood!!!!!!!
    Dan heeft een ieder het over de geaardheid van Demmink ,die zo laf is om niet uit de kast te komen ,maar de MACHT die hij heeft ,en zijn geaardheid is alleen maar aftasting van hoeveel macht hij nog heeft.
    Zo had je de Vilder KvK Amsterdam ,kon het goed vinden met Gus Zoutendijk(VVD Delta Lloyd )en officieren van justitie.
    Verdiep je eens in de Velsener affaire ,en de niet behandelende klachten bij Ombudsman of Niod.
    Democratie? een tantaluskwelling.
    Ik ga geen discussies aan ,dan zeg ik gewoon doe daar wat aan , en dat doet Ad dan ook. Hier op deze site staat een advocate ,die niets doet aan achterstallige soldij en de dictatuur van de advocatuur, daarmee miljoenen Nederlanders de dupe daar van te laten zijn. Ja het komt waarschijnlijk omdat de orde heeft bepaald dat ik NOOIT gelijk MAG krijgen. Ook kleine vissen worden beschermd ,want dan komen de groten vanzelf in het net.
    Ik kan mij niet voorstellen dat de ettelijk instanties waarvan ik geld krijg ,niet tot een schikking wilde komen. Nee dat wordt uit mijn post gehaald ,dat mag niet van de dictatuur.
    AD zelfs de heer Poot wind vele zaken ,maar uiteindelijk krijgt hij niet gelijk Zo U ,ik Poot wij zullun nooit gelijk krijgen.
    En de Koning maar dromen van een Rechtsstaat en zijn vingertje opsteken .Maar ik blijf hopen op zijn “geloofwaardigheid

  7. Beste mijnheer van Rooij
    Klokkenluiders moeten alleen opereren ,helaas dat kan niet anders ,dus svp geen discussie ,en zeker daar ik knoppen moet omdraaien om te reageren ,wil ik nog levensvreugde kennen.
    Zo maar wat opmerkingen .
    Donner vindt klokkenluiders moedige mensen ,dat mag je natuurlijk alleen zeggen als je zelf niet laf bent ,gezien het referentie kader.
    Zij waren ARP , daar verwacht je al helemaal geen landverraad van. Maar ja ik belde eens MR Aantjes met de mededeling wie hem verraden heeft ,hij bleef MR en politicus.
    Shell ,Billiton tot Ahold maken recht en dienst uit.
    Ik zie een naam Oosting ,die wordt nu ingezet om OM vrij te pleiten
    U begint bij Sorgdrager ,ik bij Korthals Altes.
    Er wordt nu afgevraagd wie de tweede kamer moet gaan controleren RvS wordt gezegd ,terwijl ik daarmee landverraad heb ervaren.
    Niet voor niets worden in andere tijden Lubbers en Kok weer opgevoerd.
    Zij blijven de waarheid ontkennen.
    Een New Yorkse advocaat was als de dood voor Nederland ,dus U heeft gelijk dat Nederland een heel belangrijke rol speelt in het kwaad van de mensdom.
    Laatst was ik in Putten waar de mannen werden herdacht. Zij bleven hard werken in een fascistische Staat ,niet zo slim. Ik lees Hanny Schaft ,die niet tegen onrecht kon etc. Op het lyceum in Amsterdam heb ik politici meegemaakt ,gewoon slappe zakken. Zij zeggen A ,bedoelen B en het is C.
    Ga zo maar door. Ook U moet doorgaan voor uw geweten ,daar gedijt U het beste mee ,maar wel in uw achterhoofd dat het criminele nieuwe fascisten zijn..
    De joodse minister van BiZa)nu een mooie prijs gekregen ‘ stopt je in de isoleercel van het Recht , laat mijn getuigenissen voor openbaarheid van bestuur weghalen ,luister mij af , post wordt onderschept etc.Jacob Kohnstam deed niets tegen mijn fascisten, privacy ho maar. ,zo Hirsch Ballin ,Wallage , noem maar op.
    Ik accepteer dan ook niet meer dat soort mensen zeggen dat nooit meer
    Het ontkennen van onrecht-corruptie ,landverraad ,Hoogverraad. valt onder het ontkennen van alle oorlog kampen van af de boeren oorlog.
    Succes ,en houdt de Koning aan zijn woorden

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.